Ironi.

Trött.
Kom av någon oklar anledning och tänka på
gymnasiet. Kom och tänka på hur många gånger
jag hörde "är du sur?" under gymnasiet.
Kom och tänka på alla gånger, jag från andra,
fick höra "hon tror att du är arg på henne".
Det gjorde mig trött.
Totalt, mentalt slutkörd.
Bara av att försöka komma ur tankebanan.
Galet vad dåtiden kan påverka, fortfarande.
Men skakade det av mig.
Jag har blivit bra på det.
Tackar låten Walkin' on sunshine för det.
*skakar min välformade rumpa*

Jag ska klä på mig och ta mig till butiken snart.
Jag vet inte hur många F det ska vara i ordet affär/afär.
Vet jag visst, det ska vara två, men blir osäker,
väljer därför att skriva butik, även fast det får
80-talet att ringa och kräva tillbaka sitt
ordbruk. Saksamma..

Såg en video med Roxette
på tv "It smells like the 80s"
Marie Fredriksson hade inga skor på sig.
Jag som trodde Amanda var den enda
att uppträda utan skor.
Men Marie Fredriksson var först.

Butki/affär nu.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad kan jag köpa till min flickvän i julklapp? :)

2007-12-11 @ 19:55:40
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Karina

Så Amanda är en copycat i alla fall..? Förvånar mig inte. Hehe. Fast lite ball är hon ändå även fast jag tycker att det var rätt person som vann. Ha det gott!

2007-12-11 @ 19:59:20
URL: http://fager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0