Knäpp!

Traumatisk upplevelse 1.
Står och fyller på mat på varmbuffén på jobbet och känner en
knackning på nedre delen av ryggen, vänder mig om och bakom mig
sitter en fet man med ölkula och tittar upp på mig med sitt
rödmosiga ansikte och kisar mot mig med sina grisögon
och frågar "Ursäkta, kan du ta bort min tallrik?"

Ja, för jag är en servetris undercover i kockkläder, dumfuck!


Traumatisk upplevelse 2.
Står och hålleruppsikt över julbordet vid ingången till matsalen.
Ser i ögonvrån hur något rör sig, blicken förs till det rörande
föremlået, vilket är samma feta man som sitter och
knäpper med fingrarna och viftar för att få min uppmärksamhet.
Försöker först ignorera för att sedan, för att inte skapa oro bland
andra gäster går fram till den om inte ännu rödare och fetare mannen
som hysteriskt pekar neråt mot golvet. Min blick glider ner,
på govlet ligger en gaffel.
"Du kanske borde ta upp den där?!"

Ja,annars kanske någon skadar sig då gaffeln borrar hål i någons
nyinköpta julbordsätarskor och penetrerar fotsulan så att ena benet
måste amputeras under knät!

Helt seriöst, är man ute och har människor som jobbar
för än, behöver man inte behandla dem som hundar.
Ser jag ut som en Golden Retriver?! Man KNÄPPER tamigfan
inte med fingrarna. Om det inte är jävligt, jävligt viktigt.
Hoppas du för av för hög kolestorol, din feta, äckliga människa.

Traumatisk upplevelse 3.
Mitt liv gick i stupet när jag blev utslängd från planken på
playahead efter att ha frågat om det bara var
1000 blattar som bodde i södertälje.
Anledningen var "sådana ord använder vi inte här".
Har inget liv fram till 02.54 inatt och rödvinet är slut.

Ironin i den 3e upplevelsen är inte så stor som jag
kunde önska. Jag har ingen liv och är hemskt ledsen
och bedrövad.

Ska öppna en öl till och ringa Paxis nu.
tjingtotheling.

Kommentarer
Postat av: Pax

Att folk knäpper med fingrarna vid bordet är sjukt, trodde det var något man lärde sig vid lågstadiet, det är som att fjärta . Nu vet du vem du ska ignorera när han chokar på en köttbit iaf =D . Bra skrivet iaf . puss och knäpp / blatten =P

2007-12-17 @ 22:44:40
Postat av: K

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA.
jag saknar dig kom hem nu nu
nu!

2007-12-18 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0