Maltesers/Malteasers.

Jag hatar Maltesers.
Jag hatar reklamen för Maltesers.
Candy of satan.
Tar man en, går det inte att stoppa.
Nu pratar jag lådvis.
Alltså.. lådor fulla med påsar, fulla med maltesers.
Jag skulle helt och utan ljug kunna äta
flera lårdor, fulla med påsar, fulla med maltesers.
Då självfallet inte själva lådan och påsen, utan
alla maltesers. Jävla skitgodis.

Igår var humor på topp.
Jag låter bilden,
som jag med min otroligt kreativa
sida har skapat, och bara så ni vet,
är bilden ett montage
och jag använder alltså inte
på riktigt njutningsmadrassen
iförd en lackponcho och lackstövlar
och ett par stora, runda svarta glasögon,
tala för sig själv.

.

Bilden är sparad som "sannes julklapp".
Det är inte helt sant, Sanne skall få en Louisiana Lounger i svart.

Funderar på om jag ska duscha av mig matlukten.
Har stekt panbiff av sex kilo köttfärs.
Filosoferade om livet och kom fram till,
att när jag dör och träffar gud (som jag förövrigt inte tror excisterar)
ska jag be om att få återfödas som ngt spexigt.
Skulle kunna tänka mig ett liv som Stålmannen.
Fast det kanske blir lite tråkigt med tanke på hur likt
det är mitt nuvarande liv.
Kanske ska be om att bli ngt helt olikt det jag vart
i det här livet, bara för att testa ngt nytt..
Seriemördare? Flugfiskare? Raketforskare?
Många frågor, bestämmer mig när jag träffar gud.

Garranterar att jag i mitt nuvarande liv
kommer sluta som en Raketforskande serimördare med flugfiske
som största hobby, bara för att gud ska göra det
extra knivigt för mig när vi ses.

Slutar nu, innan det spårar ur totalt.
Adjöken!



Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Älskar bilden!
stördis

2007-12-11 @ 22:26:26
Postat av: pax

du måste lära dig photoshop snart! :P

2007-12-29 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0