Oh, oh, oh, Rockyroad.

Skapade, med inspiration av min bästa vän
i hela vida världen (dvs Sanne)
en stor sats (ha, jag sa sats *fnizzar*) av rockyroad.
Hittade dock inga marshmallows (som jag fortfarande inte vet hur man stavar?)
så tog Ahlgrens Bilar istället..
Det blir ju inte riktigt samma sak, men blir förmodligen asgott.  iallfall.
Var lat.
Stod och valde mellan oskalade eller skalade pistagenötter.
Fyfan vad jag ljuger.
Jag tog dom färdigskalade dirr.
Inte en tanke på att stå och skala pistage nötter.
Tyckte det var jobbigt att få ur dumlen ur papprena.
Nu står formen (satsen) och stelnar
på fönsterkanten i Sannes rum.
Vill äta den nu, men väntar lydigt.
Ordet lydig får min hjärna att förvänta sig
en kaka av någon underlig anledning.

Jag funderar på att köpa asfula manchesterbyxor
till resternade människor på julklappslistan,
som straff för att de inte sagt vad de vill ha.



Eller en sån tröja, och klippa bort den sista biten.
"STOR, FET Å FUL"
*stort hål*

Ha, där kan ni sitta.
I manchesterbyxor och en trasig tröja
och ångra att jag inte fick någon önskelista.

ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0