Posetiv.

Kollade min statistik.
19 unika läsare.
Det går stadigt uppåt.
Jag blir jättejättejättejätteglad.

Julklapparna börjar komma i ordning.
Jag är klar med;
Johanna, Sanne, Robin, Lena, Moster, Mamma, Pappa och O-G*
Med klar innebär att jag köpt eller vet vad jag ska köpa exakt.

* har köpt endel till min karl, men är inte klar.

De jag har kvar att köpa till är;
Sanna, Elsa, Lasse, Oma&Opa, Johan och Linnea.
Har inte heller en aning om vad jag ska köpa till följande.
En aning om vad det blir till min bror och till farmor, men
annars inte en jävla idé.

Idag när jag pratade med min underbara Syster (som hon kallade sig
själv, men i andras ögon, min Moster) så berättade hon stolt
för mig, som förmodligen blev ännu stoltare,
att min 9 åriga kusin blev vald för Lucia bland 3:e klassarna.
Men det var ju nästan självklart, så söt som den pinglan är.

Hursomhellst..
Jag har förmodligen kommit på årets julklapp.
Det är varken GPS:en eller någon töntig pryl från Biltema.
Kan dock inte avslöja vad det är eftersom jag köpt
det till min fjortizboy (dvs Robin).
Jag ska uppdatera er om det senare, när  Robin
mottagit årets julklapp.
Den är perfekt och jag vet att han kommer avguda
mig och stå mig i skuld resten av livet för den gåvan.
Men det gör inget.. Bara han blir glad.

Har inte städat sovrummet.
Man ser inte golvet.
Det är synd, för det är ett fint golv.
Nu blir det en sista krafansträning.
dvs kasta in alla smutsiga kläder i en garderob
eller liknande och sen bädda sängen.

Tjingtothling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0