Toalettfilosfi.

Jag har valt en vanlig topic.
Men det är helt sant.
Jag satt på toaletten och övervägde om jag skulle orka dammsuga.
Kom fram till att det var ett måste.
Chilinötterna som ligger runt på vårat vardagsrumsgolv skulle kunna
föda en hel by i sydsverige.
Satt och log för mig själv medan jag ständigt var på vakt efter silverfiskar.
Dom har en tendens till att visa sig medans jag besöker badrummet,
tror det är för att jag tycker att de är så helvettes äckliga.
Jag satt somsagt och log och tänkte på hur äcklig jag egentligen är
eftersom jag varje gång, som jag vaknar efter fylla, har god lust att
äta nötterna på golvet, eftersom chilinötter är ngt jag alltid är
sugen på.
Bestämmde mig för att dammsuga men började sedan fundera på..
Hur mycket får det egentligen platsi en dammsugarpåse?
Jag har dammsugit upp en normal årskoncumtion av chilinötter,
ett halvt paket snabbmakaroner och förmodligen 16 kilo damm.
Hur vet man att dammsugarpåsen är full?
Och till nästa fråga.. hur fan byter man dammsugarpåse?
Äger vi några dammsugarpåsar? Vart köper man dammsugarpåsar?
Alla frågor skrämmde mig.. så jag nöjde mig med att sopa in
all skit under kanten på köksskåpen i köket och soffan
lyfte ca 5 dm från marken när alla chilinötter hamnade under den
och jag och min karl är nog dom första i Norge med loftsoffa.

Nu ska jag skura golvet i badrummet med
det starkaste medlet jag hittar i huset, sen ska
jag förbereda min ostbricka som jag köpt i hemlighet
till min karl som ska bli en mysig suprise när han kommer
hem klockan 11.

Love n' Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0