Välbesökt

Min blogg är besökt 2x gånger så många gånger än antalet unika besökare.
Måste vara för att filmen är så värd att se.

Städat och diskat i köket idag.
Hade en hel diskmaskin med disk ståendes i lägenheten.
Pretty unfresh.

Jag och min karl firar 4 månader.
Han är på jobbet och jag lyssnar på en sunkig webradio och dricker vitvin.
Radion är inte sunkig, det passade bara in i beskrivningen av kvällen.

Jag har blivit frälst av Windows Movie Maker.
Tackar gud för att han har gett mig en något enformig, men endå helt okej hobby.
Måste ändå skaffa mig minst en till, för den är inte så olik mitt nuvarande,
databeroende, liv.

Jag funderar på att dusha, som en 4 månaderspresent till min karl.
Ibland är jag faktiskt riktigt snäll, även fast en bukett blommor lyser med sin frånvaro.
Det gör inget darling, att se ditt leende när du kom fram till hur mycket vi fick i lön
tillsammans var ovärderligt. Som ett litet barn som just fått en Ponny.
(som också, ofattbart nog, lyser med sin frånvaro i mitt liv, blir bländad).

Imorgon blir det party, hoppsa jag.
O-G (weed som Sanne säger) ska köpa Tequila i morgon.
Och förhoppningsvis vitvin. Och kanske lite rött.
Jag köpte öl idag.
Hon i kassan ville inte se mitt legg. Jag gav henne det ändå.
"Jag vill inte se, jag har sett det förut!"
Var hennes exakta ord, tar det som en förolämpning.
Okej om hon hade sagt,
"jag behöver inte se, jag känner igen dig"
men att hon inte vill se, tar jag som att hon tycker jag
ser oacceptalbel ut på min bild.
Sug min, Indiska Mustaschkvinna.
Nästa gång jag hamnar i hennes kassa ska jag köpa
facehårborttagningsmedel och ge till henne, i present.
Jag vet att jag överreagerar, det är det som är så underbart,
med en blogg.
Jag kan göra det utan att någon
(förutom möjligen mustaschkvinnan, om hon läste detta)
tar illa upp.
Kära blogg, jag älskar dig.
Jag byter rad ofta, för att inlägget ska se långt och spännande ut, smart?
Nej, jag vet att det blir drygt.
Åter igen, älskar bloggandet.

Lot's of love till min bästa vän.
Alicia Keys - No one för tankarna till henne.
Lyssnat på den hela kvällen.
Hon är lyktan i mitt liv.
Förstå hur starkt hon lyser, om  hon lyser upp mit liv här.
Hon är det bästa jag vet.
Lika glad att jag har henne som jag skulle bli om jag fick en Ponny.

Måste maila tomten och säga att jag vill ha en Ponny.
För av Ole-Gunnar får jag inte ens en hamster.

Nu ska jag duscha, min karl kommer bli overexcited.
Kyss och klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0