Skor.

Jag vaknade, en smula bakfull av mammas nazitsika vrål om att en svart maskin snart skulle köra igång och frågade om jag hade svart tvätt. Jag sträckte ut armen och slänge till henne det första svarta jag fick tag i och sa att det var allt. Med orden "om en halvtimme åker jag" lämnade hon mitt rum och jag kramade huvudkudden som har den välanpassade texten "huvudvärk" på och drog mig tungt upp ut sängen. Går ner och mamma är överlycklig över att jag är bakfull och låter och hoppar och är jättesuperdupepigg. Det spelade mindre roll eftersom min baksmälla försvann efter en stund. Åkte och jag fick två par nya skor och jag kände mig som en ny, frisk, UNDERBAR människa. Jag älskar skor. Jag blev helt överycklig. Skorna var underbara. Jag älskar mina skor. Räknade lite snabbt (i min fortfarande lite slöa hjärna) att jag för närvarandet äger ungefär 20 par skor. Jag mår så bra när jag tänker på mina skor. Kom dock på att skorna jag köpte att ha på studenten är skrämmande lika ett par skor jag tror baby har. Kom på det när jag kom hem och fick en stor lust att åka och lämna tillbaka dom, eftersom jag inte gillar att ha likadana saker som andra.. framförallt inte som min bästa vän, eftersom vi umgås hemskt mycket. Men om fallet är så att dom är lika, får vi väl.. lösa det på något sätt. Min  är förmodligen 3 strl större och jag kanske kan.. måla om dom efter studenten? Jag ska ta reda på mer om saken.. nu ska jag fotografera mina skor och äta dagens första mål (det om man inte räknar kebabpizzan jag åt i natt när jag kom hem och mars-chokladen som slank ner när vi åkte från Eurostore.)

Solbada står på schemat efter maten.
Älskar det här vädret.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0