Allting suger, faktiskt.

Just nu känns det tungt. Det blir tynge ju mer tid som går också.
Jag blir rädd när man får förändringarna kastade i ansiktet. När man helt plötsligt ser det så klart, ser det som pågått länge, när man inser det, blir jag rädd. Det är inte alls en trevlig kännsla.
Ska vi rymma? Och om vi ska.

Det mest ansträngande jag gjort idag var att tjaffsa med pizzagubben och sen gå ner för att öppna till deliverygubben som hade pizzan i en kylväska. Värt? Jag gav honom tio kronor i dricks för att han inte dömde mig med blick och miner när jag öppnade dörren iförd mussepiggkallsonger, slitztishirt, gammalt smink och håret levde sitt eget liv. Han log tillochmed mot mig och önskade mig en trevlig dag.

Din vuxenpoäng

Namn: Mikaela
Datum: 2007-05-07
Ålder: 18
Vuxenpoäng: 10.4
Uppskattad ålder : 19

http://www.vuxenpoang.com

Sedär, jag är alltså yngre än vad jag borde vara. Övermoget. Hippt. Avslaget.
Jag mår faktiskt rätt kasst. Jag vill åka och blåsa på Sannes knän.
Jag vill skrika ut i frustrationer rakt upp i era ansikten. Det finns så många som jag vill kräkas på. Spy. Kasta sten. Eller bara sitta på ett lackerat trägolv och dricka vin och lyssna LW. Eller bara vandra längs en halvupplyst asfaltsväg mitt i natten och prata om världsliga saker. Eller bara sitta i ett trävindskydd och ha benen uppdragna under sig och titta ut i natten och lätta sitt hjärta. Eller bara ligga i en dubbelsäng och äta ostbågar och titta på någon B-skräckis. Och allt det vill jag göra med dig, igen.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0