Det dom har, det har dom i las palmas, mm-m!

Det känns som det är Las Palmas feber. Alla på min msn lista hälsa med;
"Så du sniffar lim? Du sniffar lim!" och förväntar sig ett svar som
"Nej det gör jag inte har vart nykter hela veckan!"

Gör man inte det, blir det frustrationrekord och låten Missbruk Beviras skickas tiotusengånger tills man lugn och sansat förklarat att man redan har den och att jag lyssnar på den just precis nu.
Då kommer motfrågan "Varför svarade du inte rätt då?" Sikohoe! Men endå söta.

Mitt rum håller på att förfalla. Min byrålåda är sönder, mina skrivbordhyllor rasar en efter en, min säng är endast madrassen kvar av, en av ljusstakarna i fönstret är trasig, mina blommor är döda, mina saker damma igen.
God damn jag trivs bra. Känns så personligt när allt är sönder. Eftersom jag är den som orsakat de flesta skador. Egentligen alla, förutom ljustaken som baby välte på fyllan när hon skulle dra ner rullgardinen. Haha, skrev egentligen bara allt detta för att få en orsak till att poängtera att det var Baby som hade sönder den. Mohaha. Love you dear. (dear som i hjort)

Ska gå och ta en smörgås som mamma bakat medm müssli i. Jag tänker ha mjukost light och paprika på den och jag ska njuta av bara helvette. Jag byter iofs bara ut två av dagens mål, men det är jobbig i sig.
Måste dessutom gå upp MINST 4 timmar innan jag ska till skolan, för jag måste hinna dricka frukost, vänta tre timmar och dricka lunch, innan jag går till skolan. Haha! Jag vet att det inte kommer bli så.. men tanken är god!

I morgon ska jag och Baby kolla på studentklänning till mig. Mamma hade sett en söt på JC så stegen lär bära dit. Allt för nu, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0