Hej, jag är naken.

Loggar in på msn med namnet; Mikaela |.
Personer som skriver 4 st.
varav jag känner alla 4 väl.
Loggar in på msn med namnet; JAG ÄR NAKEN!
Personer som skriver 13 st.
varav jag känner 1 väl, och denna skriver "haha".

Skriver på playaheads chat Hej.
Personer som skriver 0 st.
Personer som skriver i min gästbok, efteråt 0 st.
Skriver på playaheads chat Hej, jag är naken!
Personer som skriver 4 st.
Personer som skriver i min gästbok, efteråt 0 st.
Skriver på playaheads chat Hej, jag är naken och har webcam!
Personer som skriver 8 st.
Personer som skriver i min gästbok, efteråt 6 st.

Vad lär vi oss av detta? Egentligen ingenting men vi kan lätt konstatera att folk på internet är allt för sexfixerade och aldrig ger upp hoppet på att få se en man/kvinnas nakna kropp i webcamen. Förr trodde jag endbart det var killar som låg på den nivån att de vill se nakna flickor men har på senare tid insett att det finns tjejer på precis samma nivå.. Jag anser det sorgligt.

Jag har MVG i Svenska B och VG i Engelska B. Dagens gladaste besked.

[2]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0