Huvudsaken är att man är varm om fötterna.



 

image22




Då löser sig allt. Allt är bra om man är varm om fötterna.
Jag har det så bra, med mina varma fötter att jag nästan känner mig besatt av att alltid hålla mina fötter varma.
Jag är besatt av tanken av dig också, oh du hemska människa som gör mig såhär.
Från och med idag ska jag se till att mina fötter alltid är varma, det är underbart med varma fötter.

Ett stort plus till Lasse Lindh som gör otroligt bra musik, lyssnat på honom i stort sett hela dagen.
Grannen har slutat med sitt trädgårdsarbete nu, såhär lagom till halv tio på kvällen.

Kommer jag sova ensam i natt igen? Må gudarna vara med mig och skicka en värmande kram.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0