Ingen vill veta var du köpt din tröja.

Jag börjar tröttna på alla tiotusentals modebloggar där "dagens outfit" publicerat och hör och häpna, alla ser de lika ut, köpte på liknande affärer och sitter på samma typ av människa. Att följa trender har alltid varit något människor strävar efter, vilket jag kan förstår, eftersom att lämnas utanför och bli  stämplad som "anorlunda" är något som skrämmer vilken vilsen tonårstjej som helst. Men att springa runt och klona stilar från människor, se precis likadan ut som resten, kan ju inte heller vara det bästa möjliga. Och det jag absolut inte förstår, är hur någon kan vara intresserad av att läsa 8432990 bloggar om vart dessa 8432990 köpt sina linnen (som går att köpa i vilken klädbutik som helst, eftersom det är inne för tillfället). Lämna modebloggande för en kort sekund, eller på heltid. Det finns såpass många som gör det, precis lika många som har samma linne som du, att man inte tjänar på det. Fast.. whatthefuck. Skitsamma, skriv era modebloggar, jag tänker endå inte läsa dem.
Haha, en smula kluvenhet med doft av schizofreni så här på morgonen.

Jag skulle egentligen varit på frukost dejt, men jag.. fick inget svar och utgår då från att personen sover och utgår då i sin tur från att han kommer sova länge till och absolut inte hinna in till stan innan hans skola börjar. Saksamma, inte mitt problem, jag vaknade ändå av mig själv och är pigg och utvilad med ett rent samvete. ha!

Ska snart sätta igång med mina köksfrågor som måste vara klara i morgon. Igår var jag för slutkörd i huvudet för att orka göra dem efter samhällsfrågorna (satt och läste på juridiska-sidor fulla med lagtexter otroligt länge igår) och efter min fenomenala analys av Kvinnligt och Manligt.

Frukost nu, tror jag.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0