Jävla skit. [I min lilla hjärna är det hysteri]

Kuggade teorin. Varför ska jag veta vad det canerframkallande ämnet i bensin heter, för att kunna köra bil?
"Nej, nu är det för mycket bensen i luften, slutar köra en stund"
Äh, ny tid 26 juni, då jävlar, orkar inte mer än två gånger, det suger.
Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle skriva dagen efter midsommar, men midsommar infaller 22 i år, skönt.

Hittat en ny balklänning. Efter att ha testat hela sortimentet i tyresö så åkta jag till brandbergen och hittade min pärla. Älskar det faktiskt, känner mig riktigt stilig. Älskade pappas stolta blick. "Jag har en så vacker dotter".



Inte lång tid kvar nu, har inte ens ångest än. Känns jättebra.. snart är det lov. Sommar och sol. Underbart.
Naturdiet choklad suger, smakar skit, men kämpar på. [1]

Kommentarer
Postat av: Agge

Shit vilken otroligt snygg balklänning!

2008-06-11 @ 16:26:53
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0