Release me.

Jag har inte gjort mitt arbete. Nederlag. Jag orkar inte. Ha.

18.46 Öppnar word.
18.47 Kommer på att jag måste googla eftersom jag inte kan något i huvudet.
18.53 Kommer på att för att kunna googla måste jag öppna ett IE-fönster.
18.57 Förbannar gud för att han skapade msn.
19.16 Öppnar ett nytt fönster, loggar in på pa.

19.24 Skäller på gud igen för att han tillåter mig att ha pa som startsida.
19.45 Loggar ut från playahead, går in på google.
19.47 Internet hänger sig och mamma ropar.
19.53 Bestämmer mig för att blogga istället.

Jag är hungrig och frustrerad. Bara tanken på gårdagen gör mig ledsen. Och besivken. Och förbannad. Och frustrerad. Jag vill inte tänka på det. Men det går inte, jävla skit.

Jag vill bara ha någon här, för en kram, en cocacola och lite ostbågar. Sanne skulle vara ultimata, Erik skulle funka helt utmärkt, fast då hade jag behövt duscha och sedan tänka på hur jag beter mig. Det är förmodligen för ansträngande för idag. Fast jag ska duscha, det har jag bestämmt mig för.

Gör det nu, tror jag.


Bara för er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0