04.20

*knackknackknackknackknackknackknackknack*
Mitt i natten, 04.20 för att vara mer exakt, väcktes vi av hysteriska knackningar på dörren.
O-G går upp för att checka läget.
Öppnar dörren och utanför står 4 snorpackad pojkspolingar och undrar om Morten är hemma.
Ja, för Morten bor här, fortfarande. INTE!!!!1111
När min karl snällt förklarat att Morten inte bor här längre och att dom bör hålla ljudnivån lite lägre med tanke på att det bor flera människor i huset frågar dom, hel ogenerat, om vi har ngt att dricka, som dom kan få. (?!).
Vem har mage att fråga om alkohol, halv 5 på morgonen, efter att ha väckt upp helt främmande människor?
Dagens ungdommar alltså! *otroligt gammal och bitter*

Vaknade senare, vid 11 snåret av att mina älskade polska grannar, spelade hög musik.
Gick upp och efter en stund började de återigen dammsuga.
Whatsup?!
Tror dock på Sannes idé om deras städmani.
Pågrund av mina och o-g's nattliga äventyr (HEHE) så tror polackerna att synderna sätter sig i deras golv, därav dammsuger dom så flitigt, sen gick Sanne dock överstyr och påstod att de kastade vigvatten och offrade getter och att jag skulle akta mig för att det snart skulle börja droppa getblod från taket.. Kanske inte.. men det där om att städa bort synderna låter faktiskt ganska logiskt. Jag är en sådan synderska! ;>
Tycker lite synd om mina polska grannar, ibland.. Det gör inget, för jag slår vad om att dom inte bryr sig ett skit om att jag väcks varje morgon klockan 6 av deras mobilalarm som viberar på deras golv/mitt tak. Antingen mobilarlarm eller vibrerande dildo. Saksamma.. jag väcks iallfall. :(




Kärlek, tänker på Mormor.
Jag älskar och saknar dig.

Nu ska jag och min karl göra ngt vettigt, såsom dammsuga och tvätta kläder.
Ikväll blir det dricka med Morten och Roffe. :( Haha, han heter inte Roffe, och kallas inte heller för Roffe, men jag orkar inte skriva Rolf-Kristian, så jag kallar honom Roffe här, i smyg, när han inte vet.
ROFFE ROFFE ROFEE!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hahaha du e för koslig :)
Älskarejju

2007-11-18 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0