Allts-å.

Här har det kliat i fingrarna i två jävla dygn
för att bloggen varit nere. Min idéspruta har sarrat ner ansiktet
på mig timme efter timme och när bloggen poppar upp igen
så är torkan total. Alla idér har torkat fast som en
vit, stel mask i ansiktet på mig och allt jag kan tänka på
är faktiskt öl.

Jag vill inte dricka öl, tror jag, har bara drycken på hjärnan.

Världen är bra liten, det tycker jag om.
Blir mer händelserikt i min lilla värld av blommor då.
Jag tackar facebook för spänningen i min tillvaro.

Igår ringde en av mina närmsta vänner till mig och berättade att hon misshandlat en kille.
Han hade förnedrat henne på det värsta tänkbara sätt, kränkt henne,
tryckt ner henne inför alla i hennes skola. Då hade hon nästan
slagit hans käke ur led.
Han kallade henne lilla gumman.

Idag är jag jätteledig och har storslagna planer för dagen.
- Ta hand om mig själv, girlystile.
(Det gjorde jag igår med, min karl tittade konstigt men klagade inte
när jag satt naken och smorde in mig i soffan. Hade massor av olika
krämer och blev faktiskt själv förvånad över utvalet krämer som faktsitk
finns i våran hus.)
- Cykla så långt jag orkar på min motionscykel.
(Gissar på att det kommer hamna någonstans mellan 17 - 30 tramp)
- Slå på min kreativa hjärnhalva och laga middag.
- Slå nytt rekord i Quadra pop.
(Min jävla man har fått mig hooked på det där jävla mobilspelet)
- Bajsa
- Köpa tillbaka O-G på facebook.
- Skriva ut en ultraljudsbild och skicka runt till alla jag känner
och skriva under med "från Mikaela, den lyckliga mamman"
och alla kommer få det ca på måndag och inte förstå ett piss
men som alla vet är det första aprill idag vilket då gör att jag
faktiskt aprillskämtar med dom, under en lång period.
- APRILLAPRILL, troligt att jag slösar pengar på dyra frimärken för att skicka bilder på en halvformad lite baby.
- Jag har kommit på den här listan i skrivandets stund, ska därför börja genomföra den nu.


Slänger in en film från igår.
Älskar Vibeke i bakgrunden. Hahahaha. <33




Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0