Bloggar på norska.

Sitter hemma hos karlns førældrar och vågar inte endra om några funktioner på deras dator.
Blir dærav ett svenskskrivet inlægg med norska bokstæver.

Måste bara få ur mig det ena och det andra.
1, fyfan vad jag ær bakfull.
(Vanan i att skriva det børjar bli.. skræmmande)
2, fyfan vad kul jag hade det igår.
3, fyfan vad skum mat jag åt idag.
4, fyfan vad trøtt jag ær.
5, fyfan vad meningsløst det ær att anvænda sig av ordet fyfan.

1, Jag fløg upp ur sængen, vældigt tidigt i morse och var pigg som en lærka.
Fløg in i vardagsrummet dær ole-gunnars mamma satt och tog mig ett glas vatten.
Sen kom smællen. Fyihelvette vad dåligt jag mådde. Trodde helt seriøst
att jag ætit 14 kilor ruttna skaldjur och skøljt ner det med sur mjølk.
Huvudet vægde garranterat ca 25 kilo extra (dvs 50 kilo) och smærtan i kroppen
ønskar jag inte ens min værsta fiende.. (kanske møjligt vis någon meningsløs modebloggare,
men ingen annan).

2, Igår var jag på såkallad "rulpefest". Drick så mycket du kan. Slæpp alla hæmningar och hoppas
på att du inte minns något i morgon nær du vaknar. Jag skøtte mig otroligt bra och anpassade mig
i den nya miljøn. Jag fick två nya nummer, lovade bort mig sjælv till att ha en vild fyrkant, fick en topless lapdance och blottade mig før ett får. Fåret klagade dock inte, jag kan heller inte hjælpa att det dyker upp bakom mig och råstirrar på mig nær jag urinerar utomhus. Kvællen var helt hysterisk. Kan inte sammanlikna det med mycket jag vart med om tidigare och jag tackar min kæra væn tequilan før att han hjælpte mig in i miljøn.

3, Jag åt fisk, som varit torkad, saltad, ubløtt i vatten, sen kokt. Det åt man med kokt potatis och bacon.
Jag var duktig och tog och smakade, men det slutade med att jag åt potatis och bacon, vilket iofs inte ær helt fyskam før en bakfull potatisælskare. Jag ær kanske inte direkt potatisælskare, men bakfull.

4, Alla ligger och sover, førutom jag och O-Gs mamma. Hon stickar och tittar på animalplanet.
Jag orkar inte sova, ær så jævla trøtt.

Slænger upp en bild som ger er alla en inblick av kvællen.
Min karl ær hemskt nøjd.. Konstigt nog.
(Jag ær glad att kameran var riktad ditåt...)




Adjø.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0