Godmorgon.

Vaknade av att min telefon berättade att den inte hade något bateri.
Så jag drog ut laddaren och batteriet var fullt ...
Så går det när man köper en mobil för 800 kronor.
Fast den är ju helt okej.. funkar ju någorlunda.

Jag är hungrig som en varg.
Är vargar alltid hungriga?
Jag är iallafall sjukt hungrig.
Det är jag alltid morgen dagen efter dagen efter.

Igår hade jag 51 besökare.
Om jag kommer upp i halvparten idag ska jag dansa
naken salsa och be min karl filma det och sedan
lägga upp det här.

Nu ska jag äta frukost.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joel

Oj, farligt löfte.. du inser att jag kan uppflla det vilken dag som helst ;D En liten länk i sista inlägget och det blir nakendans...

Och haha.. jävla norrmän, de förtjänar inte bra smisk, de förtjänar en lektion i sitt eget språk också :D

2008-04-14 @ 11:42:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0