Hells kitchen. (chicken)

Min karl tror att det heter Hells Chicken.
Han är.. eller ja.. hans pappa har lärt honom engelska.
Han trodde även att Gatukök på engelska heter Gateway chicken.
Tur att vi inte har planerat att flytta till ett engelskspråkigt land.

Jag blir lite.. illa till mods när jag redan nu, klockan 13.28 har fler besökare
än vad jag brukar ha på en dag.. Talet 26 närmare sig med stora steg.
Jag är iofs hemskt glad över alla läsare.
(osynligt smör och asskissing)

Nu ska jag googla på kaniner med ADHD.
Tror nämligen fallet är så att jag adopterat en
överkåt ADHDkanin med inredningsfetish.
Iofs ganska charmigt.
 
image119

Kanske borde kalla honom Lucifer istället för Hamster?
Mina strumpor är ju bara för.. erotiska.

Kommentarer
Postat av: Joel

SHIT! randiga strumpor.. det blir för mycket

*Svimmar av igen... *

Och hahaha.. det verkar ju som du klarar besökarna här på egen hand...

Det blir en trevlig film att se till morgonkaffet.. HAHAHAHAHA!!!!

;D

2008-04-14 @ 13:54:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0