Jag och min Karl.

Igår i sänghalmen, innan vi skulle sova.

Jag börjar nynna på space invaders.

Jag: Space invaders..
O-G: in the air..
Jag: I'm a flying sausage you can take me there!
O-G: Dom sjunger inte flying sausage!
Jag: Nej, jag vet.. men iallafall..
O-G: ...
Jag: tänk om jag vore en flygande korv.. hade du tyckt om mig då?
O-G: Jaa-a.
Jag: Jag tror inte jag hade tyckt att du var särskillt atraktiv om du hade varit en flygande korv..
O-G: Du kanske hade varit lite svår att få tag i iofs..
Jag: Tänk om jag hade varit en flygande korv insmord i olja..
O-G: *upphetsat stön* mm.. ja-a...
Jag tittar chockerat på min karl.
O-G: *harkel* Ja.. tänk om..



På jobbet där vi sitter och disskuterar fula personer på krogen.

Daniel: Men.. man får ju inte fram till en ful person och tänker, han/hon är säkert snäll?
Jag: Inte? Det var ju så jag gjorde.. *kärleksfullt leende mot min karl*
Min karl tittar argt på mig och sen går han ut.

Jag vet att han älskar mig.




Oavsett så älskar jag min karl.
Mer än jag själv anar.
Den tönten har rört om och ändrat på hela mig.
Gud i helvette vad jag älskar honom.




Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahaha. sista är bäst!
kärlek på er.

2008-04-03 @ 23:44:39
URL: http://elinmauno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0