Legosoldater.

Jag försökte just sova middag tillsammans med min karl.
Jag var inte ett dugg trött men tänkte göra det i förebyggande syfte.
Gick inte. Först låg jag och irriterade mig på att jag inte var trött.
Jag borde vara trött, but no. Efter ett frenetiskt spelande av QuadraPop ihop
om att bli såpass uttråkad att jag somnade, började legosoldater
gå i krig mot pirogen och daimchokladen i min mage.
Deras små stridsflyg fick min mage inte bara kvida av smärta,
men även mullra mer än ett flygplan som kör motorbåt.

Jävla bakismage, är allt jag har att säga.

För att inte väcka min karl smög jag grasiöst ut ur sovrummet.
Snubblade bara på motionscykeln och sedan på mina egna fötter.
Vet inte om han vaknade. Vet iofs inte ens om han sov.
Jag hoppas det, för under en period försökte jag även
lura mig själv att jag sov. Jag blundade, andades i sammatakt som min karl,
som jag utgår från var sovtakt, och tänkte på störda saker som aldrig händer (läs drömmar).
Det funkade inte heller.

(Jag låg säkert i sängen i 6 minuter, spelade QuadraPop i 5 och en halv minut, resterande tid
hade jag till att pröva ut resterande "så-här-gör-du-för-att-sova-tekniker")

Nu ska jag göra något vettigt.
Typ.. mobba 14 åriga dyslektiker på playahead's chatt.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

haha.. ja, du vet ju hur man ska fördriva tiden i alla fall ;D

du kan ju peta folk i öronen, det gör jag när jag har tråkigt.. bara för att..

eller näsan, den är ännu bättre...

...

Jag är hatad ibland...

jag fick t5d6, inte lika kul.. du har ett roligare liv just nu ;D

2008-04-11 @ 16:01:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hmm, jag har en anställd snubbe som står i mitt sovrum enbart för att bli petad i öronen..

har inte du det?

2008-04-12 @ 00:16:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0