Stackars grannar.

Jag har sjungit falskt hela kvällen.
Hoppas jag stör.
Hoppas jag skapar grova hörselskador så
de måste åka hem till Polen för läkarvård
eftersom den norska är så dyr. Hoppas de flyttar.
Hejdå Polacker - Hej sovmorgon!
Hejdå Polacker - Hej trädgårdsarbete..

*skriker "FÖRLÅT" och hoppas de har tagit svenska för nybörjare*
Jag trivs med att titta ut genom fönstret och se
tre polacker med skitiga nävar, muskulösa (en av tre iallafall) tatuerade armar
och vita hängselbyxor. Haha, ja dom jobbar i vita hängselbyxor.
Det är tamigfan underbart.

Jag är en gambler. Sanne är en gambler. Tillsammans ska vi gambla.
Nervpirrande och kräkframkallande, men vafan boo, du och jag va?
Det här blir bra, oavsett, eftersom det är du och jag.
Jag måste upp till polackerna en sväng någon dag.
Snabbkurs i polska.

En person som vill vara anonym (antar jag)
drömde om mig i natt. Drömde om mitt huvud på sin egen kropp.
Drömen resulterade i att hon gick ner på sig själv.
Jag tackar gud. Det är bra att du ger henne en mjukstart,
så hon inte blir chockad den dagen hon vaknar upp,
är lesbisk och friar till mig. SANNE.. Anonym, jag älskar dig!

Valborg blir anorlunda iår. Jag kommer inte stå med en kvarting ljummen
vodka explorer i och en avslagen fanta exotisk och titta på en brasa i skitvädret.
Kommer inte planera hur jag ska ta mikrofonen från rkören för att kunna sjunga
"2, 2, kuken står på tå, uti brittas fitta kom får ni titta."
Kommer inte spela brännboll och skrika "FLYTTA PÅ ER FITTOR, JAG SPRINGER".
Kommer inte sitta hemma hos Sanne med en urinerad Viktoria som kvider "det svider"
och en galen Sandra som dansar gärnet.
Kommer inte vara ute i årsta och frysa tårna av mig och dricka mig full vid en parkbänk.
Jag kommer sitta i en liten källare, dricka tequila och förmodligen, återigen bli
så full att jag sliter av mig och andra klädesplagg, skråla med till AC/DC och sedan
efter ett par timmar och en stor minneslucka senare åka hem och *censurerar* med min
karl och vakna morgonen efter och inse att jag inte är på festen längre.
Det kan bli nice. Hoppas jag. Lite speciellt, men nice.

Nu ska jag sjunga igen.
Och ha camsex med frivillig.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Joel

JAG ÄR FRIVILLIG!!!!!!!!!!!!

;D

hehe..

me back again :D

ps: jag frömde om en sumobrottare som gick omkring i högklackat.. jag vill ha hennes dröm. :(

2008-04-25 @ 10:33:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0