Norrmän alltså! :D


(bilden är en länk till sidan.)

Bästa ikväll, norrmän och deras översättning av filmtitlar/repliker.


Nu har mamma och pappa kommit.
Dom hade med sig kött och mat och mmmm, sweet.
100000 kg oxfilé var presenten från pappis.
Ja, kött är dyrt i norge. Precis som allt annat i norge.
Dyrt.

Måste nämna Oobie också som nu skaffat en lägenhet
inför sin tuffa tid på the universety. Galet nice.
Att skaffa körkort känns plötsligt ännu mer lägligt
eftersom jag då bara kan köra över en sväng (eheh)
till Eskilstuna när det passar och hälsa på.

Baby "du måste komma och hälsa på sen!"
Jag "mm, du måste komma och hälsa på mig!"
Baby "Jag ska få freddes soffa!"
Jag "du måste komma och hälsa på mig!!"
Baby "jag ska få freddes soffa!!"
Jag "... du måste komma och hälsa på mig! HINT HINT!"
Baby " J a g  s k a  f å  f r e d d e s  s o f f a !"
Jag " HINT!"
Baby "Och mammas och pappas TV, fattar du hur stor den är?!"
Jag ".. suck.. FYFAN VAD NICE! :D"

Ohgod, I love you so much bunbun.

Nu ska jag sova.
(och slicka min karls nipples)

Adjö.


OOoooh, you sexi motherfucker!

Kommentarer
Postat av: Agge

Enda sättet att få folk att komma på besök är att skaffa unge. Seriöst, aldrig tidigare har det varit sånt jävla tjat om när var och hur folk får komma. Jag som trodde det var mig de saknade..

2008-08-04 @ 14:07:04
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0