skadad.

jag har skadat mig och kräver sympati från alla mina läsare.
Jag tror jag stukat handen eller dyligt.
Mycket obra.

Baby är bäst. Hon är bäst bäst bäst.
Akta er i framtiden för Dr. Oob.
Det är det jag har att säga.

Haha, fick det att låta som en ond
karraktär i en dålig skräckfilm.
Dr. Oob. Det är inte det som är
meningen. Ni behöver säkert inte akta
er. Bara lite, för hon kommer klassa
ut er alla med sin höga IQ och
sina snärtiga (aaah, skönt ord)
come backs. Hon kommer bli bättre
än bäst. På allt. Så passa er. Undersåtar.

Jobbat 8,5 timmar. Känns i kroppen.
Men det var kul.

"Han vill ha en ny omelett, han sa att den
var jättegod men han vill ha en ny."

Ja.. okej.. jättebra, mm... verkligen, smartass.
Sen går idioten innan han får den nya?
Vad är upp egentligen? Ibland förstår jag mig
inte på folk som är på restaurant och äter.

Stort tack till den söta lilla svensken som
alltid kommer in i köket och tackar för, jag citerar,
"den bästa maten jag någonsin har ätit", varje dag.
Han är söt. Faktiskt. Han skulle iofs kunna varit
min pappa, så det är inget jag tänker satsa på att
få med i en trekant med mig och min karl.

Min karl släppte just ett besviket "ääääsch..."
Vet inte hur jag ska ta det... o.O

Nu ska jag sitta och ha ont och tycka synd om
mig själv och vara stolt över att ha världens
bästa Dr. Oob som min bästa vän.

Adjö mina kära fans. Adjö.


Varsågod, här får ni lite bröst, det var länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Folk borde fanimej ha körkort för att få gå på restaurang. Restaurang-körkort. Det finns så mycket retarts så det är fan skrämmande, typ de nollorna som kommer 12 stycken men envisas med att betala var för sig, för det dom själv ätit och druckit. Kyss mig långt upp i röven. Visst är det obligatoriskt att röka när man jobbar som servitris.?!



Är det föresten inte normalt att jobba typ 8,5 h?

2008-08-26 @ 12:49:49
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Dr.Oob

Älskling då, krya på handen. blåser på

Ring när du har tid sen!

Pussiloooo

2008-08-26 @ 17:07:22
Postat av: Jessica

haha ååh, så jävla söt. tuttar <3

2008-08-27 @ 18:37:31
URL: http://byxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0