Godmorgon!

Varför är inte alla vakna?
Jag har en snygg outfit och är nysminkad
och är redo att möta dagen med alla
dess underbara bravader! :D
ÄR LIVET INTE UNDERBART!! :D:D

(Jag ska snart, om cirka 2 minuter ge mig
ut i vinternatten och sätta mig på en buss
mot Bergen för att ta mig till sjukhuset
där min underbara fiancé ska operera
sin charmerande fötter. Jag kommer uppföra
mig exemplariskt, sitta och vara nervös,
hålla hand och sedan förmodligen somna
i första bästa väntrum innan stackaren kommit
in i operationsalen. Håll alla tummar för min
älskade idag, han är värld minst möjliga
smärta i världen. Nu kallar natten, och jag,
jag känner mig lite som jultomten. Kan tänka mig
att han har det såhär när han ska ut på julafton
och dela ut julklappar, nervös, övertrött och
han förstår inte helt meningen med att börja
dagen så tidigt.. Adios amigos)

Kommentarer
Postat av: Carita

Åh, det kommer säkert gå superbra :)

2008-12-12 @ 06:53:56
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Anna

HAha, sjysst jämförelse med tomten :P Hoppas det går bra för karln din. Du får se till att ta hand om honom lite extra sen

2008-12-13 @ 20:07:22
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0