Internet död.

Igår var mitt internet ur funktion hela dagen.
Jag hade så stor abstinens att jag knappt kunde
hålla ögonen öppna.

Jag satt och panikspelade passians
i timmar bara för att få känna datorns sken
mot ansiktet. Kvällens lycka var när den gick upp
tre gånger på rad. Jag blev varm inombords.

Idag har jag jobbat dag. Något som inte hände allt för
ofta och min stödskena var på plats och stöttade
upp  min handled.

Var hos doktorn i tisdags och fick besked om
att äta smärtstillande tre gånger om dagen och när jag
var påväg ut genom dörren kom doktorn springade
för att medela;
"Du! Jag kom på en sak! Du kan köpa en stödskena på
aptoeket. Använd den i 5-7 dagar och återkom om det inte
har blivit bättre"
Får se hur det blir. Jag diggade min nya doktor.
"Jaha.. så du har alltså en sambo?"
"Ja.. det stämmer."
"Några barn?"
"Nej.."
"Nej, det var ju vädligt bra."
Barnakär. Ohja.

Idag fick jag ett stort grönt paket från sverige.
Avsändaren var min bästa Oob.
I paketet låg två flaskor julmust, dumlekolor, daimkulor
och två gränna polkagrisar. Hon känner mig så väl!
Fan vad hon är älskad!
Slet upp paketet och tvingade alla trångsynta norrmän
att smaka på julmusten. Den gick inte hem och fick höra
dumheter som att den smakade som battery? Det gjorde inget
nu har jag sänkt en flaska och den andra ska jag spara
till julafton. Har tryckt i mig nästan alla daimkulor
och nu överväger jag att äta polkagrisar och dumle till
middag. Känner att det är dags för lite mat snart.

Dags att äta, tror jag.
Känner mig lite svimfärdig.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Höhö, sjysst doktor :P



Min sambo tycker inte heller om julmust. Han påstår att det smakar pissig öl och att han får ont i huvet av det. Däremot kan han dricka flera lite av deras äckliga julebrus som inte är annat än färgämnen och socker i en osmaklig blandning. Norrmän är konstiga.

2008-12-05 @ 14:38:33
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0