Ljuset i slutet av tunnelen.

Jag har varit lite låg de senaste dagarna.
Min arm har varit fucked up och jag har jobbat
som en gnu och har inte helt kännt mig tillräckligt
utvilad för att se någon mening med att gå
och jobba. Det har bara kännts tungt och onödigt
och glädjen med att jobba har varit bortblåst.
Imorse när jag kom till jobbet gav jag min chef
ett ultimatum. Antingen ger hon mig en till
ledig dag den här veckan eller så sjukskriver
jag mig nästa vecka. Vips och vops, jag är ledig på onsdag.
Så nu blir det ledigt både onsdag och fredag.
Fredag ser jag dock inte som ledig eftersom
jag och min karl ska till sjukhuset och
min superman ska operera fötterna. Vi ska ta
båten till Bergen innan tuppen gal och sen
ska jag sitta och vara nervös och hålla tummarna
att allt går bra. Så onsdag ska spenderas
med avslappning och kanske lite julpyssel.
Ska försöka tvinga med min karl till panduro
innan han ska till jobbet på kvällen så jag kan
köpa lite julpyssel.

Börjar bli klar med julklapparna.
Lista på personer som är helt klara;
 - Johan
 - Ole-Gunnar (blev klar med det i skrivandets stund!!)
 - Elsa
 - Johanna
 - Moster
 - Lena
 - Lasse
 - Sandra ( 1 av 4324723947289 av ole-gunnars syskonbarn)
Lista på personer som börjar bli klara
 - Sanne
 - Oma
Lista på personer som måste köpas till
 - Mamma
 - Pappa
 - Ellinor
 - Sanna
 - Robin
 - Ole-Gunnars familj/släkt/213920139102 syskonbarn

Så det är ju ganska bra? Eller?
Jag har ju hela onsdagen på mig att shoppa julklappar.

Nu ska jag inte kolla mitt saldo, vill inte ens veta.
Adios amigos.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0