Löningsdag.

Min lön har trillat in på kontot.
Äntligen kan jag börja med allt
av julklappar och julpynt.
AWESOME!!!!!!!!!!111111111
Har inte bara varit lite stressad.

Idag hade jag och min man
sovmorgon, men kvart över sex ringer
hans telefon och duden som ska
ha frukost har försovit sig och lägligt
nog stängt av telefonen så det var
bara för min karl att springa ner, likt
supermannen och på 15 minuter få
gjort allt vanliga dödliga gör på 45 minuter.
Sen när har man jour när man jobbar som kock?
När han var klar kände han inte för att
gå hem så han tultade omkring på jobbet
till halv 11. Kom hem och gick och la sig
och jag har fått stränga besked om att väcka
honom halv 12 med kaffe klar.

Nu ska jag ringa Oob, hon måste vara vaken.

Adios

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gör du för nåt? Super så du kan beställa saker från internet på fullan?

2008-12-06 @ 00:04:08
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0