(rubrikfitta)



Tack tack tack! Ole-Gunnar-Bästa hjälpte mig att hitta den.
Awesome song!

Imorgon kommer Birger.
Det blir spännande. Haha. Pappa ville ta med honom på nyårsfrukost
hos oma. Awesome.. or not.. tror jag låter Birger sova istället.

idag har jag köpt allt jag kunde hitta med glitter i, plus ätit på mcDonald
Fick en orange mössa och orangefärgade benvärmare. (Heter det orangea eller oranga?)
Super.

nu blir det lite vin för att lugna nerverna.

(Mamma Ingvill, me har da kjempe kjekkt i Sverige. 
Koser oss masse og har fått kjempe fine ting i julepresang. 
Du får sjå allt når me kjeme heim igjen. Helse till litla Hamster-Babyn.
Klem)  


Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0