Så jävla ledig.

UNDERBART!
Fast just nu lägtar jag till "jullovet"
när långa härliga dagar av ledighet står
framför mig.

Jag har hittat en klänning jag ska
ha på mig ppå nyårsafton idag.

Vill påinna folk som fått inbjudningar
att det snart är den 15. Sega fanskap.
Hoppas ni kommer, kommer bli awesome.

Köpte snöspray idag.. sweet.

Nu ska jag leta fram middag.

Btw!
Jag har enbart
Sanna, Ellinor och största delen av ole-gunnars familj kvar nu!
Skitbra.

Men jag tänker inte kolla kontot.
Ska gå och kolla hur min klänning ser ut.
Har limmat och fixat lite med den.

Adios /
FLINGAN!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad jobbigt att köpa presenter till halva pojkvännens släkt! Det får min karl fixa själv, jag tar åt mig halva äran bara :)



Jag har oxå hittat värsta snygga känningen jag skulle ha både jul och nyår, gifetjävlavis inte i min storlek. Jag gråter inombords.

2008-12-10 @ 20:44:58
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0