12.03

Igår var extremt, 35 besökare, som var inne på sidan, håll i hatten, 141 gånger!
Jag älskar min statistik!

Vaknade av att en stor maskin, ni vet en sådan med stor
stenkula, höll på att riva vårat hus, den stora stenkulan rev igenom väggarna
och polackerna jävulska skratt överröstade motorerna.
Jag fick sicksacka mig ut ur sovrummet mellan träbalkar och
väggbitar för att ta mig ut och sätta på en kopp kaffe.
(Egentligen höll polackerna bara på att krossa glas, utanför mitt fönster)

Jag är dock hemskt besviken (framförallt på joel)
att ingen var med och tävlade häromdagen.

Därför ska jag nu, för att trösta.
ringa världens bästa människa, syster och vän
och berätta för henne att hon är snyggast i världen,
sen ta en kopp surt kaffe, röka en cigg och prata
med Sanne.

Adjö. *näsan i vädret*

Kommentarer
Postat av: amna

hur lyckas du med den statistiken, nebelälskling? ^^

2008-02-21 @ 10:04:39
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0