12.13 - fail.

Sanne svarade inte.
Min plan gick inte i lås.
Fan.. Vad ska jag göra nu?

*försöker med hjälpa av telepati och hjärnkraft stirra ut telefonen så att den ska börja ringa*
Hortelefon.

*sneglar argt på telefonen*

*kastar ner telefonen på golvet*
ha.. hahahahah.. ha!
Seger!
Telefonen har dock inte ringt ännu.

*plockar upp telefonen och klappar den "förlåt"*

Idag ska jag städa.
Bara på vägen från sovrummet,
till köket för att sätta på kaffe,
till datorrummet, såg jag 5 snickerspapper!
Min karl kommer förvandlas till en jordnöt.
Jag hatar snickers.
Fast jag gillar jordnötter.. och choklad.. och kolajunksås,
men inte snickers.

Min plan var att skriva tills telefonen ringde.
*sneglar ännu argare på telefonen*
Det håller inte, har absolut inget att skriva ännu.
Min kreativa hjärnhalva träffades av stenkulan, blod överallt.

*provar ringa sanne igen*
superfail! hon svarade återigen inte.

(btw, så hatar jag folk som skriver *händelse*)
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0