15.14 - 3 timmar kvar till middag.

Jag skulle aldrig klara av att nominera mig själv
till årets kvinna. Även om jag hade stoppad hungern,
skapat världsfred och räddat ett 20 tals spädbarn ur
en brinnande lastbil och sedan beslutat mig för att
adoptera alla 20 och uppfostrat dem till framgångsrika
människor alla 20. Inte ens då hade jag klarat av att
försöka övertala folk att nominera mig till årets kvinna.
Men det kanske bara är jag?

Idag har varit en jättebra dag.
Har allt under kontroll, just ätit en utsökt
pastamedköttfärssåslunch och med fasta
upptäckt att vi har världen, absolut världens
sämsta rivjärn. Man kan inte finriva morötter.
Gjorde mig en smula irriterad, men det blev
lika bra med grovrivet. Var delikat.
Står i valet och kvalet mellan fisk eller
korvstroganoff till middag. Mina I-lands problem växer.

Hur många passagerare får du ha i en bil om du har vanlig b-körkort?
Rätt svar och bäst motivation vinner en egendesignad
hyllningsteckning, målad av mig i paint.

Nu ska jag ut och röra på mig.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0