21.00 Robin.

Komentar från Robin.
Svar på komentaren.
Jag bor här så länge jag känner för det.
Samma sak som jag sagt sen jag åkte.

Yes guys, I miss you like crazy.
Ni är mitt kött och blod och ni
kommer alltid stå högst i mina ögon.
Jag älskar er djupt och ni är
det bästa jag vet. Ni anar inte vilken
insikt man får när man kommer bort
från ormgropen. Långt bort.
Onåerligt långt borta.
Nu, här borta, vet jag vilka som är
äkta. Och ni är underbara.
Klart att det gör ont, det gör det,
att inte kunna ringa, glida över,
inte finnas där när jag vet att ni
hade behövt mig, att inte bara kunna
springa in i er när man är ute.
Men det gör inget, bandet med
er och vetskapen att jag har er
i mitt liv, oavsett var vi befinner oss
räcker. Jag älskar er och som dom
så fint sjunger i en sång
"You brought my life back, the glory you found, I'm in deep debt, without you I wouldn't survive"
Det är helt sant.
De som finns kvar, var det som hjälpte mig
tillbaka. Jag älskar er högre än något.
Jag sitter här och ler, för att jag är
så jävla sentimental, och tårarna rinner.
Men Hey! Jag vill bara att ni ska veta
att oavsett vad, så är jag er, alltid er.
Och ni är mina, mina, mina.
Vore ni bubblor hade jag lätt haft
en roll i hitta nemo.
Nu får det vara slut, I love you.


Kommentarer
Postat av: jag älskar dig

ÄLSKAR DIG MIKAELA!!!!!!!!!! kommer om 2 veckor, bara för dig!

2008-02-08 @ 22:39:19
URL: http://gummibajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0