3 timmar.

Om tre timmar landar Jessica.
Jag har nu ca 1.5 timmar på mig att städa lägenheten,
springa och köpa öl, äta mat, byta om, duscha, sminka mig
och lyssna på ashögmusik och komma i partymode.
Jag kommer hinna, det känner jag på mig.
Jag är så pass organiserad att jag klarar av att damsuga
och föna håret samtidigt!

Idag hade jag världens bästa start på morgonen.
Låg i en bollliknande fosterställning, helt naken och
och hade vilt telefonsex med Sanne. (nästan).

Nu har jag faktiskt enheldel att göra, slänger in
en oslagbar partylåt, det är ju trotsallt fredag!



Kommentarer
Postat av: joel

ojoj, skönaste kommentaren idag... tack så otroligt mycket... det gör mig alltid lika nuderbart glad att få såna kommentarer, det är därför jag bloggar... så tack så jättemycket :)

och jag önskar att du hade tagit fel på hårfönen och dammsugaren det hade blivit jävligt kul att se...

godmorgon och hoppas du hann

2008-02-23 @ 00:00:13
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0