Baby you can do it, 17.50.

Jag har köpt massor med saker idag.
Jag börjar tro att min sjuka matrelation
har övergått till någon liknande relation till
shopping. Jag bryr mig mindre om
vad jag köper, så länge jag bär runt på påsar,
fulla med saker.

Idag köpte jag två par sovplagg (jag sover som oftast naken)
Ett halsband med en stor svart plastuggla som berlock
En trälåda att bevara baginboxviner i
En våg som mäter fettprocent, vattenprocent och muskelprocent i kroppen
(den kom senare till att förstöra min dag)
3 liter vin
En design kaffebryggare

Ikväll blir det torsk med potatismos och citronsås.
Sen ska vi garranterat spela Restaurant Empire.
Ska komma i säng innan 3 i natt.
Ska jobba i morgon, likaså min karl.
Han är superexalterad. Lilla tissen.
6 månader.

Idag kläckte jag ur mig "jag skulle kunna tänka mig att ha barn, faktiskt".
Det stämmde nog, dock inte innan jag är runt 25 och har tid för det.

Fyfan vad stor jag börjar bli.
Nu blir det nya tag i Norgehuset.
Adjöken adjö.

Kommentarer
Postat av: amna

men isåfall kan du ju göra som så att du fyller en påse med lite skräp, och bär runt den istället för att köpa en massa saker? :)

2008-02-08 @ 11:05:14
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: Robin

Jag börjar sakta förstå.... inte riktigt allt har klaffat än, men, ska du BO KVAR I NORGE?!?!??! :O!

2008-02-08 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0