Bakfull.

Är det inte underbart?
Jag låg och sov ruset av mig i godan ro.
Plötsligt kommer en orkester in i mitt sovrum
och spelar alla möjliga falsak falsett toner
och mitt huvud exploderar och det är blod överallt.
Jag svarar i telefonen och Morten spydiga
stämma penetrerar mitt högra öra så fort
att jag snabbt måste byta öra eftersom
högerörat trillade av i farten.
Han ringer enbart, e n b a r t, för att väcka mig.
Han vill ingenting, absolut ingenting, förutom
att väcka mig, prata onormalt högt och vissla.
Han berättar dock snällt för mig att jag ringde
och väckte honom i natt, klockan tre.
Ursäkta att jag inte har huvud till att komma ihåg allt.
Efter det beskedet, förstod jag att han bara var ute
efter att jävlas och försökte snabbt avsluta samtalet.
Gick då in i köket, drack upp 4 liter äppeljuice.
Gick på toaletten, övervägde att spy, lät bli, upptäckte
att jag åt mat igår när jag kom hem, funderar på om
jag drömde att jag åt en hamburgare på esso
innan jag klättrade hem uppför den 7 kilometer
lång bergsväggen igår. Frågar min karl, han ger mig
klarhet i allt, eftersom jag pratade med honom konstant
från Taperiet och hem. Festligt!

Så nu sitter jag här, bakfull, utan huvud och högeröra
och vet inte om jag ska äta eller kräkas.
Äh, jag ringer sanne!
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Haha, kräks först, ät sen ! Härlig blogg ^^

2008-02-17 @ 17:40:35
URL: http://blondebitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0