James Blunt



Mamma hade varit stolt. Jag har städat lägenheten.
Det luktar nystädat. Jag blir glad då.
Mamma hade också varit glad, hon kommer hit snart.
Älskade lilla mamma, jag saknar dig.

Jag överväger av och till att skaffa en ny msn.
Min kontaktlista är full av perversa äckeln
som är från tiden då jag använde män som underkläder.
Bytte dagligen, brukade dem enbart, ingen har känslor för sina underkläder?
Allt förmånga gånger blir jag illmående när
jag loggar in och får förfrågan "Ligga?" "suga?" "kom hit, slampa!"
Detta från folk som vet att jag numera är i ett förhållande.
Nyss, för enbart någon minut sedan, skedde detta

Han "Är du i Norge?"
Jag "ja.."
Han "Doh!"
Jag "vadårå?"
Han "jag är kåt"

Block - delete.
Jag värderar alla som inte ser så på mig högt.
Jag är så glad att det är såpass få, och de få
är så pass avlägsna från mig att jag bara hör
frustrerade vädjanden på internet av och till.
Det kan jag leva med, om jag måste.

Jag har änsålänge hålt ett av mina nyårslöften
för 2008 och inte kallat mig själv slampa.
Jag var i perioder tidigare, där jag låg med
öve 10 personer på ett par månader.
Jag ser tillbaka på mig själv med avsky.
Jag tycker, rentutsagt, att det är vidrigt. Förstår inte
hur jag kunde hålla på, på det sättet.
För mig är det nu helt oklart, men jag antar
att man växer och lär, sålänge man lever.
Att ligga med flertal mäniskor gör mig inte det
minsta, men ibland, går det helt klart till en överdrift.

Undrar hur allt hade sett ut om jag hade ringt det där samtalet?

Nu ska jag kila ner till jobbet och se när min karl slutar.
I'm beautiful.

Kommentarer
Postat av: joel

Svar: hahahaha, det låter helt underbart ju.. hahaha

och svar på inlägget: shit, hoppas du mår bättre nu och att du kan se det som att du lärde dig något av ditt tidigare liv, snarare än att du bara gjorde massa fel.

Du verkar dock vara en levnadsglad typ så jag tror nog att du ger livet en käftsmäll och kommer ha många glada dagar framöver, med eller utan massa snubbar :)

2008-02-13 @ 12:41:11
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Byt namn på MSN till, "Ät din k*k och kvävs på den, ditt äckel" och släck ner skiten.. Starta en ny MSN och se alla de där r*vhålen som olika steg till att ge din nuvarande partner en erfaren och underbar älskarinna...

Tjejer är inte ett dugg sämre för att de har haft många partners, än vad killar är.. Och killar är ju "coola"..

Om du hade sex med en massa män, så var det något du behövde precis då, under precis den perioden.. Se det som en period, när du har ätit mycket godis, eller vad som helst.

Jag kan säga att jag och MÅNGA andra kvinnor har haft såna perioder och du är absolut varken udda, eller på något sätt sämre för det. Du är en normal tjej, helt enkelt.

Förlåt för att jag babblar, men jag vill verkligen poängtera att du inte har gjort något fel.. Och att männen på sin MSN skulle hamna på en ö, med BARA kvinnor och bli bögar.. Bara för att de är så j-a korkade.

2008-02-14 @ 22:44:29
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: joel

jag hoppas det blev som lovat då ;) och att dagen blev underbar... så..öhh, blev den det?

2008-02-15 @ 05:02:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

ojojoj, det var den tuttinuttigaste kaka jag någonsin sett ;) hahaha..

och ja, dagen blev lyckad... dock lite regn men va fan, vi hade ju en picknickfilt att skydda oss med...

spännande helgsysslor på G?

2008-02-16 @ 02:21:38
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

nja, igår var det ju utebio och idag blev det masa träning och nu spel och ölkväll med några polare :)
så du menar att du inte brukar vara ledig på helgen? heter det helg då?

är inte det vardag?

och lådvin är den genialaste uppfinningen sedan,,, ööh, ja, vinflaskan kanske :)

2008-02-16 @ 13:00:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Elina

Tack söto :)

2008-02-16 @ 23:05:13
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: joel

jadu.. själv föredrar jag att snta mig i andras kläder, då blir an av med både dom och snoret :)

och när kommer det uppdatering på den här bloggen?

2008-02-17 @ 04:56:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0