Nu har jag bokat.

Den 7 mars 2008 står jag på arlandra flygplats.
Skulle bli jätteglad om någon kunde hämta mig 21.50?
Arlandra express är liksom inte min grej, tror jag.
Har iofs aldrig åkt det men..
7 mars gott folk, firas med skumpa?

Vaknade med världens huvudvärk i morse.
Inte okej, men kunde sova av mig den eftersom
jag inte ska till jobbet förrens klockan 15.00.
Eller, jag ska till jobbet 13.30, sen till systemet, köpa lådvin,
sen tillbaka till jobbet och börja jobba klockan 15.00.

Jag har en stram budget att leva på nu.
Jag hittade mitt visa kort uppepå frysen idag.
Bredvid ett paket stimoroltugummin och en ljusstake.
Tror jag störde dem i ett viktigt möte hur de ska överta
världen. Fick lite dåligt samvete nu, ska lägga tillbaka visakortet
på frysen senare, kanske var det en lovetriangel?

Imorgon klokan 18.00 kommer Jessica.
Det ska bli festligt och super spexigt.
Birger hjälper mig att transportera kvinnan från
Haugesund till Stord. Det blir nice.. niiiiiiice!

Undrar hur man beter sig när man har långväga besök i sitt hem?
Är pullmyfinger-skämmt opassligt? Kan jag inte springa runt utan kläder?
Äh, men jessica är det nog lugnt.. även fast jag kom fram till igår att jag och
Jessica alldrig umgåtts en hel kväll utan att förtära alkohol.
Men det är ju rättt spexigt det med. Undra vad jag ska ha på mig i morgon?
Stress.

Nu blir det mellanmål sen lite simcity.
Jag och min karl (min karl enbart) köpte det igår.
Skit kul. :>

Tjingeling"!

Kommentarer
Postat av: sandra

Idag festade jag till det med lax =) I ungn! är det godkänt för kocken?

2008-02-21 @ 17:45:07
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Ellinor

Jag har tyvärr ingen bil så kan inte hämta men jag kan stå reda med skumpa :D
Du måste ju säga vad du önxkar dig när du fyller år också :P :)
Puss

2008-02-21 @ 17:50:30
Postat av: Robin

Hoppas ingen hämtar dig så du får åka Arlanda express. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhhhhahahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAH

vad önskar du dig förresten? det var inget du får inte ett skit hiiihihihHAHHAHAHAHahhahaha

skoja.

2008-02-21 @ 18:11:35
Postat av: joel

pull my finger skämt går aldrig ur tiden, de har för alltid en glorifierad plats på varje kommikers högsta hylla

lycka till med hemkomsten, jag skickar birger, min enögde slav att hämta dig :)

2008-02-22 @ 02:34:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jessica

yaaaaaaaaay, stockholm :D:D

2008-02-22 @ 09:34:10
URL: http://byxa.blogg.se/
Postat av: Maria

6 tävlingar i gång i min blogg nu, lätta regler :)
Ha en super dag!!

2008-02-22 @ 10:20:16
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0