Önskelista

  • Ny mobiltelefon. (Min älskade samsung har gett upp, den lägger av, glömmer bort att skärmen ska fungera, glömmer bort att visa missade samtal och är helt enkelt trasig)
  • Strumpor
  • En jättestor chokladmuffins, minst 67 meter i diameter.
  • Pengar till att fylla i min tatuering
  • Pengar till att göra en ny tatuering
  • En lapdans av en snygg, storbystad, blåögd brunett. (Sanne)
  • Pengar till att göra onödiga saker för, såsom inhandla fula reaplagg och supa skallen av mig.
  • En motionscykel
  • En vanlig cykel kanske?
  • Nej, jag önskar mig inte en vanlig cykel
  • En teleport
  • Flygkort, dvs, som ett busskort, fast för flygplan.
  • En jättestor blåbärsmuffins, minst 67 meter i diameter.
  • Glasyr
  • Vattenfast glidmedel (Har en idé om att smörja in hela min kropp och sedan åka simma omkring och irriterad folk på offentliga badplatser, när det sen ska försöka ta tag i mig, för att slå, sparka eller eventuellt döda mig, kommer jag vara hal som en ål. Annars kan det användas för att ha sex i vatten. Saksamma.)
  • Hugospel till Ps2
  • En årsförbrukning på Rettikoppen (läs varmakoppen)
  • Robins penis gjuten till en dildo (www.gjutensnopp.nu)
  • Tillräckligt mycket gladpack för att jag ska kunna linda in mig själv och kasta mig hejdlöst ner för snöklädda backar utan att skada mig
  • En gul permobil
  • Allt som går att hitta med döskallar (förutom gift)
  • Sprit

Jag tror jag fick med allt nu.
Nu blir det middag.


Kommentarer
Postat av: joel

ojojoj, smaskiga önskningar..

kanske jag kan bjuda på lapdancen? jag är blond, storbystad, blåögd... men tyvärr jävligt ful... hmm, om jag har en påse över huvet så kanske det funkar???

2008-02-25 @ 21:22:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: elin

har du tatuering?!

2008-02-25 @ 21:53:45
URL: http://elinmauno.blogg.se
Postat av: Jessica

andreas har en sån där "gjut en snopp"-kit!

2008-02-29 @ 16:01:41
URL: http://gummeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0