Expert.

Jag och karln bestämmde oss för att
stötta Expert och flög ner till banken,
fick tillbaka mitt visakort, tog ut x tusen kronor
och drog till Expert och inhandlade en
ny TV, ett PS3 och singstar. Jag,
för första gången någonsin, brydde mig inte
om att jag spenderade så mycket pengar.
Är hemskt nöjd med köpet.
Den snygga designen på PS3 och TVn
kommer göra mycket för våra lilla vardagsrum.

Har fått reda på att jag kommer få jobba nästa vecka.
Överlycklig. Det ska bli bajsskönt.
Ska iofs in på lördag och laga 100 snittar
till min karls 25 års fest, ska bli skitkul
att få komma in i köket igen.

Nu ska jag ner till hotellet en sväng
och lämna cigg till O-G.
Han glömde självfallet sina, innan
han drog till jobbet. GREAT!

Diskamaskinen funkar och
stoppet i vasken är ordnat.
Tack Lars!
En bra dag, än sålänge.
Även fast jag brände mig på magen
på min jävla varma koppen.
Ska nog baka bröd idag också.
Kameran funkar asbra. Sweetoh.

Läste igenom ett brev jag fick
från en nära vän innan jag flyttade.
Vi pratar inte om det, men det var underbart.
Och det värmer och jag tänker inte
medge att jag fick tårar i ögonen, idag, igen.
Men.. du är bäst Kungen.

Mucho Loveo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0