Jag är en liten kanin.

Jag är trött.
Har köpt kosttilskott med Rosenrot idag.
Det ska höja energin och lusten.
Lusten. Lustigt. Synd att jag inte tappat sexlusten,
kanske blir en katastrof. Saksamma, jag tar
det som det kommer.

Idag har jag gjort waldorfsallad.
Det är rätt vidrigt.
Majonäs, grädde, florsocker, salt och peppar
blandat med rotgrönsaker och frukt?
Herr Waldorf kan inte haft mycket
fantasi när han slängde ihop den maträtten.

Jag är fruktansvärt duktig.
Trots regn tog jag en hurtig promenad runt området
och sen gick jag och handlade, efter en 8 timmars arbetsdag.
Min karl gick hem och sov.
Han sover fortfarande.
Det gör inget, för han har ont i fötterna.

Jag funderar på att göra något idag.
Något utöver det vanliga.
Då menar jag inte typ, byta ut CSI mot HellsKichen
eller spela singstar istället för guitarhero på vårat ps3.
Inte heller skit i att städa eller dammsuga.
Jag tänker på något helt galet.. typ..
såga hål i duschgolvet och därav skapa mitt eget,
hemmagjorda ståbadkar eller kanske måla
om i köket.

.fail
jag har varken såg eller färg.
eller pensel.

Måste dock städa.
Disk överallt.
Funderar på varför det alltid är jag som städar.

Håll i hatten, snart kommer dagensoutfitbilder.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Guitar Hero är kul =) Har själv ettan och 80´s... men du.. Ta det lugnt med Rosenroten.. Eller var uppmärksam.. Alla tål den inte.. Jag själv började störtblöda av den... Och då är det ju så lagom kul att ha ökad sexlust NOT.

2008-01-18 @ 22:22:24
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Hehe, har singstar också.. Fast bara PS2.. Synd det har kommit ut löjligt många skivor bara.. Hinner ju inte ens prova en, förrän nästa kommit ut.

2008-01-18 @ 22:24:43
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0