Kväll.

Efter en hård och slitsam dag på jobbet (läs med ironi)
ett par PMS utbrott och en omelett till middag ska jag snart
gå och lägga mig. Jag åt ett halv kilo lösgodis idag och
drack fyra glas mjölk. Medan jag tittade på CSI Miami.

Imorgon, dvs om en halvtimme fyller min vän Calle år.
Jag tror jag ska ringa honom i morgon och säga grattis.
Förstå vilken chock han får. Jag har inte pratat
med honom på säkert ett år. Hoppas han har kvar samma
nummer. Han blir alltid glad när jag ringer, det är bra.

Nu ska jag röka, sen borsta tänderna, sen kräva
en saga, även om min karl inte vill sova ännu.
Jag ska faktiskt till jobbet klockan etttusen i morgon
och måste gå upp klockan nollniohundra. Bara för han
är ledig liksom. Han ska iofs upp med mig, eftersom
han ska iväg på massa dill och dall i morgon på dagen.

Dill och dall, fyfan vilket påhitt stödord.
Finns det något som heter stödord? lät bekant.
Jag kanske tänker på stödhjul?
Yeah, solong ni 12 trogna bloggläsare jag har.

Har en stadig nivå mellan 12 och 16 läsare om dagen.
Sidvisningarna ligger mellan 25 och 46.
Känns som de få som läser, läser inlägg gång på gång.
Mysigt, jag måste vara en pärla.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

HAHA, det var för jävla roligt, bra att ni har en öppen och väldoftande relation... hehe, mycket kul...

2008-01-23 @ 01:22:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0