Morgon stund har guld i munn'

Sov till etttusentvåhundratrettio idag. (1230).
Vaknade inte av något ljud från grannarna över på hela morgonen.
Första gången sen jag flyttade in, och de har varit hemma.
Krävs en minimalisk tyst minut.

Sådär.

Startade dagen med att städa.
Min karl plockad ur diskamaskinen medan
jag låg och pratade med  baby i telefon.
Ska ligga kvar oftare. <3
Åt frukost, kollade på BBC food och
sen duschade jag och rakade av
vinterpälsen. Jag hatar det.
Ska laseroperera, eller bli femenist.
Så jävla krävande. Och så fåfängt av mig.
Min karl diggar det dock, när jag har mindre
hår än honom på benen, förståerligt på ett sätt,
eftersom han är sådär.. superhetero.
Förutom när Birger är i närheten, då åker
kläder av fortare än jag hinner blinka och så
ligger de där och slickar på varandra.
Antar att det kallas broderlig kärlek?

Dagen idag ska spenderas med att städa.
Tvätta, skura, äta ordentligt och njuta
av ledigheten. Ska nog ta oss ner till centrum
och hämta min karls smärtstillande också.
Jag vill köpa en fotfil och duschcrémè. (Vet inte vart jag ska sätta de där satansflurparna).
Sen skulle jag behöva ett par nya skor, men det får
jag ta i nästa månad, när lönen kommer.
Har jobbat en hel del den här månaden.
och mer blir det nästa vecka.
Ska klippa håret också.
Fyfan vilket ointressant inlägg.
Helt utan mening, för ingen jävel bryr
sig om mina ludna ben eller mitt slitna hår.

Fast meningslöst tjat om småhundar och
dagens outfit går ju iofs hem här, med tanke
på vilka som ligger på toppen.

Jag har ingen hund och vill inte ha någon,
dagens outfit är sverige hotpants och ett vitt linne.
Bilder kommer inte senare under dagen.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

kan bara hålla med, bröst bara bröst bara bröst.... och jag vet, men några bilder på hotpants kan väl komma upp bara för min skull?

2008-01-26 @ 17:19:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0