Såg.

Vaknade 1030 av att någon höll på att såga sönder
våran sovrums vägg för att kunna ta sig in och göra
en blodig scen ur ett CSI avsnitt.
Styckmörda både mig och min karl och sedan
ta sig där ifrån med ett par långfärdsrullskidor.

Visade sig dock att det var utanför, på tomten
nådon sågade, förmodligen grenarna från
trädet som höll på att blåsa omkull här om dagen.

Jag älskar dagen efter, dagen efter.
Dagen efter du varit bakis.
Idag mår jag otroligt bra.
Inte ett spår av huvudvärk, otroligt
utvilad och har aptit på annat än
kebabpizza och stratoschoklad med luftbubblor.
Fått i mig en stadit frukost och ska
snart in i duschen , för att sen ta mig
ner till banken och centrum, spendera en
krona eller två, för att sen gå hem och
träna för mig själv medan min karl
infinner sig på jobbet mellan 1500 - 2230.

Jag har kommit på att jag älskar folk som säger
"klockan femtonhundra" istället för exempelvis,
"femtonnollnoll" eller "tre".
Otroligt avancerat när klockan är 2237.
"Klockan är tvåtusentvåhundratrettionsju"
Underbart med människor.
Avgudar alla som säger att klockan är
femtonhundra. Tack till er.

Nu ska jag strippa av mig mina kläder
till min karls guitarhero spelande, så han
kommer helt av sig, blir utbuad och
följer med mig in i duschen.

Allt för nu.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: joel

spännande värre där ju, bet av hela höger tumnagel i vänta på upplösningen... :)... och som svar. tyskland it is då alltså!!!

2008-01-21 @ 12:25:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: sanna

HA EN FIN DAG :D

2008-01-21 @ 12:34:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: joel

HAHA! Jag väntar med spänning :)

2008-01-22 @ 04:21:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

oj, en mycket gedigen samt avslöjande kommentar, vem är denna rappare om jag får fråga... inte dr alban va? ;)

2008-01-22 @ 10:59:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0