Inte jätte snabb.

Dom senaste dagarna har varit otroligt
händelserika och därför har bloggen kommit
i skymundan. Och mer så kommer det bli eftersom
jag på fredag åker till Kos i 14 dagar och min internet
tillgång kommer kanske inte vara den bästa.
Ser den här som en liten nedtrappning till
er som skaffat ett beroende. Vill ju inte kapa allt liksom.
På en gång. Så trappar ner, sen tar vi en liten semester
från varandra och sen kommer jag stenhårt tillbaka.
Och ni kommer älska mig mer än vanligt.

Igår var myskväll. Jag och Sanne låg med varandra.
(isängenhelakvällenochkolladepålillasjöjungfrun)
Idag har spenderats en stund ut i solen, helt nakna
och svettiga på en stor svart studsmatta och sen blev
det tillbaka till att ligga med varandra.
(isängenochtittapåtvochvilalitemiddag)

Snart kommer pappa och hämtar mig och då
ska jag hem och duscha och fixa mig vackrare än någonsin
och sedan ta mig till stan och äta middag med min familj
och träffa Kungen för att få tillbaka min kameraladdare.

Ha en bra kväll min favortier.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Janina

åh men kom igen, inga bortförklaringar nu. Seså, fram med onanifingrarna och börja tryck på tangentbordet. Jag är jävligt less på att se samma inlägg varje dag!

2008-07-10 @ 22:12:12
URL: http://girayya.blogg.se/
Postat av: Agge

Alltså, jag drömde om dig för nån natt sen. Inge snuskdrömmar som folk verkar tro när jag berättar att jag drömt om dem, utan en helt vanligt onormal skum dröm. Och bara för att man är i syden är det ingen som helst ursäkt för att slippa blogga!!

2008-07-12 @ 13:48:14
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0