Sjukling.

Hostan är avgrundsdjup.
Jag känner mig yr och svettas och fryser om vart annat.
Tror jag kommer att dö.
Min karl är dock guld, han lagade frukost till mig,
gav mig te, tröstade mig i natt när jag inte kunde andas
pågrundav hostan. Han är bäst, min man.

Nu ska jag snart äta lite lunch.

Måste bara nämna att baby imponerar mig.
Hon är så jävla drivande och hon kommer klara
det här som en dans på rosor. Hon är grym.
Hon har bestämmt sig, då klarar hon det.
Mucho love too my babyOob.

Jag orkar inte vara rolig och humoristisk idag.
Jag lägger in en bild istället.


Jag och världens, utan överdrift, bästa moster.
She owns my heart.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

rätt åt dig! så gåre om man drar till syden och sup i två veckor!! :D

2008-07-23 @ 13:20:52
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0