Miss Lisan


Miss li - Oh boy.

Frågan är vad man ska äta till middag?
Skiter i. Äter det jag har. Smart brud. Mm-m.

På söndag kommer mamma och pappa och hälsar på.
Det blir mysigt. Hoppas dom kan handla mat till oss.
För vi har galet lite pengar nästa månad.
Mamma, ta med extra pengar! Vi behöver mat, framförallt om ni kommer!

Note till mig själv, sov innan dagvakter. Trött som ett as idag.
Inte ett skit att göra på jobbet. Jag städade kylen.
Det var nice, slapp umgås med folk och slapp stå ute
i det 40 grader varma köket. Undrar om jag kan få med mig någon
och bada idag? Det skulle vara nice. Ska flirta med Vibeke.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Lyckliga jävel som får bada. Jag är inte alls bitter och önskar att en krabba biter dig i stortån. Fick ni mat av dina föräldrar? Hoppad dom låter er svälta (mer bitterhet angående badet tror jag). Föresten orde du vara bättre på att uppdatera här så jag har nåt att göra när min avkomma äter.

2008-08-02 @ 18:19:21
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0