Alltså nu är det dags.



Kärleksförklaring;
På bilden ovan är mina bästizar.
Oob lärde jag lärde jag känna i högstadiet.
BBF sedan dess. Hon förstår mig, hon älskar mig
och hon hjälper mig. Hon tipsar, stöttar och underhåller.
Hon gör mig glad, varm och lycklig.
Och allvarligt talat.. vem blir inte lycklig med en sådan vacker
människa i sitt liv? (Hon är singel, är du snygg, smart och bra, ragga!)
Sen är det Orbin. Han lärde jag känna under gymnasiet.
BFAM sedan dess. Han finns alltid, alltid, alltid där.
Oavsett vad så finns han alltid där.
Han dissar mig, kallar mig fjortis och lös.
Han tycker jag är efterbliven, äcklig och blåst.
Han gör mig glad, varm och lycklig.
Hon och Han är de två som kan mig utantill.
Dom vet allt. Allt från sexpartners till hjärtesorg,
från naturlig hårfärg till favorit färg.

Och jag tackar över krafter för att jag fått dessa två i mitt liv.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0